Mishell Gray

"Én önző vagyok, türelmetlen, és egy kicsit bizonytalan. Hibázok, irányíthatatlan vagyok és időnként nehezen kezelhető. De ha nem tudod kezelni ezeket a rossz dolgokat, akkor biztos, mint a pokol, hogy nem érdemled meg a legjobbakat sem."

2013. január 4., péntek

Szerelem?!

6.fejezet
Párizs most a szokottnál is gyönyörűbb.Főleg egy olyan ember társaságában mint Max.Nem is gondoltam volna,hogy ilyen közelről is megismerhetem.Talán valamelyik angyal meghallotta a kívánságom és most talál rám a szerelem?!Nem hinném.Legalábbis nem szeretném beleélni magam.Mert ha beleélem magam akkor csak rosszabb lesz a csalódás.Mondjuk a csalódás mindenhogyan rossz de értitek.Az mai fotózáson Rose mondta,hogy az olyan fajta sztárokkal mint Max nagyon kell vigyázni.Tudom hallgatnom kéne rá de egyszerűen lehetetlen ellenállni ennek a hatalmas szempárnak.Na és a humorának.Lehetetlen.
-Ne értsd félre,de mindig is érdekelt,hogyan mennek olyan kecsesen a kifutón a modellek.-zökkentett ki az ábrándozásomból.
-Ilyet se sűrűn hallani egy fiú szájából.-nevettem.-De ha nagyon kíváncsi vagy rá megmutathatom.Sötét van úgyhogy senki sem ismerne fel minket.
-Megtisztelnél vele ha megtanítanál rá.-mondta hajolgatva előttem.
-Hát ahogy gondolod.-mosolyogtam majd nekiláttam a "tanításnak".-Elsőként tedd a kezed a csípődre.Aztán pedig az egyik lábad tedd a másik elé,majd a másikat az egyik elé.
Nagyon vicces volt látni ahogy össze-vissza lépked.Ha modell akar lenni jó pár évig kell még gyakorolnia.
-Nem gondoltam volna,hogy ez ennyire nehéz.-lihegett mint aki egy maratoni futásból jött.
-Azt hiszed,hogy ez nehéz???Gondolj bele milyen amikor rendszeresen kell járni futni meg folyamatos diétát kell csinálni.
-Hihetetlen,mire vagytok képesek ti nők.
-Bizony.Na most pedig én leülök te pedig szépen felvonulsz itt előttem és lepontozom a teljesítményt.-indultam el a már egy ideje kiszemelt pad felé.
-Jó,de légy kegyes mert még kezdő vagyok.
Leültem és úgy tettem mintha egy világhírű zsűritag lennék. Max borzalmasan rosszul lépett és a testtartása sem volt helyes.De végül is mit várjak?!
-Fordulj meg kérlek.-utasítottam.-Látnom kell hogy elég jó segged van e ahhoz hogy modell legyél.
-Mishell,sajnálom de akkor nem lehetek modell...túlságosan jó seggem és testem van a modellkedéshez.-simogatta végig felsőtestét.
-Képzeld ha nem mondod rá sem jövök.-forgattam szemeim.
-Szóval akkor azt mondod,jó seggem van?
-Hát valamit félreértettél.
-Akkor szerinted szar pasi vagyok?Jól van ezt megjegyeztem Mishell Gray.-fordított hátat mint egy duzzogó ötéves.
-Jaj nem akartalak megbántani.Csak gondoltam mivel úgy is jó pasinak tartod magad nincs szükséged több dicséretre.-"mentegetőztem"
-Talán egy pusziért megbocsájtok.Ide kérném a kis aranyos husi pofimra.
Végül is egy pusziba nem halok bele.Teljesítettem a kérést de a pusziból nem puszi lett hanem csók.Majd csókolózás.Mikor Max arcára akartam adni egy puszit elfordította a fejét és megcsókolt.Még soha nem éreztem ilyet egyik csókom közben sem.Valami igazán különleges van Maxben amit eddig még észre sem vettem.Még szerencse,hogy sötét van és TALÁN egy lesifotós sem leselkedik ránk.
-Meg kell jegyeznem nagyon finom az epres szájfényed.-suttogta homlokát az enyémnek döntve.
-Meg kell jegyeznem,hogy igazán csodálatos a csókod.-mosolyogtam.-De szerintem kissé nagy kockázatot vállalnánk ezzel nem?
-Egyenlőre még nem akarok erre gondolni.Csak boldog akarok végre lenni.
-Ebben egyet értek.Ráérünk holnap gondolkodni rajta és most menjünk mert nem szeretnék egész úton aludni míg Milánóba érünk.
-Ahogy akarod.-mosolygott majd megfogta a kezem és elindultunk.

A hotel előtt mint két idegen úgy mentünk,hogy még véletlenül se keltsünk nagy feltűnést.De fent az emeleten nem volt szerencsénk. Rose jött szembe velünk,akit láthatóan meglepett,hogy ilyen későn,valamilyen különös módon mi ketten megyünk szembe vele.
-Nocsak,nocsak.-nézett ránk kérdően.-Hol mászkáltatok kis gerléim?
-Hát tudod Mishellnek elfogytak a...a tamponjai és elkísértem a boltba.-magyarázkodott Max.
-Érdekes mert ma reggel adtam neki egy dobozzal.-mondta Rose.
-Ennél jobb ötlet nem jutott az eszedbe?-néztem Maxre idegesen.-De én most megyek is mert Hannah már biztosan vár rám.
-Nem mész sehova kislány!-fogta meg a karom.-Max te szépen bemész a szobába én meg elbeszélgetek egy kicsit Mishellel.
Max fejét lehajtva lassan kullogott el a szobájáig,hogy minél többet haljon meg a beszélgetésünkből.Tudtam,hogy most Rosetól kapni fogok egy hatalmas agymosást.
-Mit mondtam neked a fotózáson?-szegezte nekem kérdését.
-Azt,hogy ne bízzak az ilyen srácokban mint Max.-mondtam unottan.
-Pontosan.És nézd mi lett.Már is smároltatok és gondolom nem tamponért mentetek.
-De honnan veszed,hogy smároltunk?
-Mishell,kérlek.Tudom,hogy mik történtek.Ismerem Maxet és tudom,hogy nem csak egy baráti séta volt ez.
-Jó igaz.Valóban smároltunk.De Rose még soha nem éreztem ilyet.Komolyan mintha valami varázslattal megbűvölne amikor csak a szemébe nézek.Ez kicsit furán hangzik az én számból de ezt érzem.
-Kislány.Csak azt szeretném ha nem esnél pofára.Örülök,hogy végre boldog vagy de biztos vagy benne,hogy pont Maxel akarsz boldog lenni?Hiszen alig ismered.
-Tudom.És hidd el ez jár a fejemben egyfolytában.De az időt nem tudom visszatekerni a csókig és elutasítani.Ráadásul az érzéseimnek nem tudok parancsolni sem.
-Elhiszem,hogy nehéz.De akkor is nagyon féltelek.Ezentúl gondolkozz mielőtt cselekszel.
-Így lesz.Könyörgöm had menjek végre aludni.
-Jó rendben.Nyomás.-adott egy jó éjt ölelést.

Berohantam a szobába de Hannah-t nem találtam sehol.Hirtelen az jutott eszembe ,hogy talán Nathannel elment valahova bulizni.Már nem sok erőm volt ezen gondolkodni,gyorsan lemostam a hat kilós sminket a fejemről,felvettem a pizsim és bedőltem az ágyba....

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése