Mishell Gray

"Én önző vagyok, türelmetlen, és egy kicsit bizonytalan. Hibázok, irányíthatatlan vagyok és időnként nehezen kezelhető. De ha nem tudod kezelni ezeket a rossz dolgokat, akkor biztos, mint a pokol, hogy nem érdemled meg a legjobbakat sem."

2013. január 20., vasárnap

Volt,nincs.

ÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉS új rész emberek.:) köszönöm,hogy olvassátok ezt a kis nyomi blogot.!Tudom nem egy hatalmas nagy szám de valahogy nem bírtam ki,hogy ne hozzam létre.Legyetek szívesek lent kifejteni mit gondoltok a fejezetről vagy a blogról.:))

13.fejezet
Gondterhelt érzés nélkül sikerült ébrednem ezen a gyönyörű pénteki napon.Legalább is azt hittem.Hirtelen bevillant,hogy nekem még van egy lezáratlan kapcsolatom és ráadásul még bele is kezdtem egy másikba.Teljesen megvesztem.Lehet,hogy a hírnév teszi vagy fogalmam sincsen de kezdem úgy érezni,hogy a szívem nem nagyon tudja fékezni magát.Rettegtem attól,hogy összefutok Maxel és el kell beszélgetnem vele.

Némi erőfeszítés árán,de sikerült kikelnem az ágyból(vagy legalább felülni benne). Kezembe vettem drága telefonom ami nélkül nem tudnék élni és átadtam magam kicsit az internet csodáinak. Leellenőriztem mi a helyzet a Twitter profilommal majd posztoltam is  egy képet.
@MishellGray: Szép reggelt emberek. Ki mit csinál ma?:DD

Kaptam is egyből ezer választ,melyek 80%-a könyörgés volt,hogy kövessem vissza az embereket.Úgy viselkedik néhány ember mintha az élete múlna a követésemen.
Kimásztam most már ténylegesen az ágyból és elindultam a fürdő felé.Szokásos hajmosás és egyéb dolgok után kihalásztam a bőröndömből valami viselhetőt és lementem reggelizni.

Van egy olyan sejtésem,hogy az ördög meghallott a gondolataimat ugyanis a konyhában Max már nagyban tömte magába a reggelijét.Nem hiszem el,hogy már ez a hely is tele lett szeméttel.Eddig mindig nyugodtan meg tudtam reggelizni Paul és a többi szakács társaságéban.
-Reggelt.-vetette oda nekem a válla felett.
-Szia.-válaszoltam egyhangúan.
-Merre voltál az este?
-Sétáltam.És te merre voltál?Vagy inkább kiben voltál?
-Mi?-értetlenkedett.
Komolyan ekkora madárnak néz?! Lehet,hogy szőke a hajam,de az nem azt jelenti,hogy hülye vagyok.
-Ugyan már.Ekkora hülye én sem vagyok.Tudom,hogy este megcsaltál Max.
-Fogalmam sincs miről beszélsz.-hadarta.
-Max,kérlek.
-Jó igaz...megcsaltalak,na és?
-Ja,hogy neked ez csak egy na és.-észrevettem,hogy már majdnem kiabálok ezért lejjebb halkítottam magam.-Ha neked ennyi,akkor nekem is.Képzeld én is megcsaltalak.
-Gratulálok.-tapsolt lenéző tekintettel.-De ha már itt tartunk akkor legalább azt áruld el ki volt az?
-Ha te elmondod akkor én is.
-Olyan vagy mint egy óvódás.De ha ettől jobb..Képzeld Zayn barátnőjével csaltalak meg.
-Ez tényleg igazán tiszteletre méltó.Ráadásul egy olyan lánnyal akinek van barátja.
Alig hittem a fülemnek.Nemhogy megcsal,még egy olyan lánnyal lép félre akinek kapcsolata van.Mondjuk ez a lányra is nagyon jó fényt vet ki mit ne mondjak.
-Ahelyett,hogy engem bírálsz inkább áruld el te kivel kúrtál félre.-faggatott Max.
-Tommal.-mondtam unottan,mintha ez a világ legtermészetesebb dolga lenne.
Ebben a pillanatban az említett személy,kómás fejjel,pizsamában bandukolt be a konyhába.
-Jó reggelt emberek.-vigyorgott mindenkire,és derékig elmerült a hűtőben.
-Legalább jó volt?-lépett mellé Max.
-Agresszív vagy haver.-jelentette ki Tom.
-Csak a hülyék agresszívak!Elhiszed vagy kiverjem a fogad?-konkrétan bele baszta a tányért a mosogatóba és kirohant a konyhából.

Legszívesebben utána kiabáltam volna,hogy na ki is az óvódás,de inkább hanyagoltam.Nem akartam balhét.Szegény Tom csak állt,kezében egy darab sajttal,nagy szemeket meresztve rám.
-Megtudta?-ült le mellém.
-Meg.
-Ahhoz képest egész jól fogadta.-nevetett.-Már ezer szakításának a fültanúja voltam,de ezek közül ez volt a leghalkabb.
Mosolyogva beleharaptam Tom szendvicsébe majd fogtam magam és felkullogtam a lakosztályunkba. Hirtelen megkívántam a meggyes rágót és meggyes rágója csak édes,kedves Hannah barátnőmnek van.Eltereltem magam a szobája felé,de mikor benyitottam hatalmas sokkot kaptam.
-Bazdmeg Mishell!-kiáltotta Nathan mikor "szétpattantak" Hannahval.
Már az első találkozásnál láttam rajtuk,hogy megvan az a bizonyos szikra.De azt nem gondoltam volna,hogy ennyire hamar kialakul köztük valami.
-Nahát Nathan azért ennyire fiatalon..-szólalt meg mögöttem Tom.
-Te is voltál fiatal.-nevettem.
-Szóval azt mondod öreg vagyok?
-Aki nálam idősebb az öreg.Fogadd el.-erre válaszként csak egy flegma arckifejezés volt a válasz plusz egy puszi és el is tűnt.
-Mishell neked nem Max a..-kezdett bele Hannah.
-Hosszú történet.-szakítottam félbe.-De most térjünk rátok.Mindent tudni akarok.
Beültem közéjük a hatalmas franci ágyra és elkezdtem faggatózni...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése