Mishell Gray

"Én önző vagyok, türelmetlen, és egy kicsit bizonytalan. Hibázok, irányíthatatlan vagyok és időnként nehezen kezelhető. De ha nem tudod kezelni ezeket a rossz dolgokat, akkor biztos, mint a pokol, hogy nem érdemled meg a legjobbakat sem."

2013. január 6., vasárnap

Unalmas másnaposság.

Hoztam ismét egy új részt.Igaz nem lett valami nagy szám de sajnos ma csak ennyire telt tőlem.Most egy ideig nem lesz új rész de remélem,hogy ez tetszik majd nektek.:)



9.fejezet
És én még azt hittem,hogy a másnaposság az oka annak,hogy rossz kedvem van.A meglepő üzenet drága édes,kedves Harry barátomtól származott.Az üzenetben pedig ez állt: "Remélem láttad a reggeli híreket;)Tudósítottam a médiát,mennyire jól buliztál az este!" Valahogy éreztem,hogy Harry keze benne van a dologban.Hiszen ki más lehetne aki beadja a médiának,hogy hulla részeg voltam az este.Reménykedem benne,hogy Max nem tud semmit erről mert akkor Harry nem sokáig fog még élni.

Hannah visszament a szobájába én meg,hogy megnyugodjak elmentem letusolni.Kihalásztam a bőröndöm mélyéről valami ruha féleséget majd felkerestem Roset,hogy sminkeljen ki.Mát biztos felkelt hiszen 11 óra.
Halkan bekopogtam,majd szépen lassan benyitottam.Igazam volt Rose már régen a sminkjeit pakolgatta.
-Kellemes másnapos reggelt.-vigyorogtam.
-Inkább kellemetlen.Miben segíthetek?
-Hát csak azt szerettem volna kérni,hogy lenne e kedved kisminkelni?
-Persze,hogy van.Ülj le.-utasított.
-Hannah mondta,hogy este kicsit rendreutasítottad Niall-t.-nevettem.
-Hát igen.Az egyik körmöm le is tört.-mutogatta a ragtapasszal körbetekert ujját.-Valószínűleg ott lesz a kötőszövetei között.
-Látom te is nagyon szereted az 1D-s srácokat.
-Imádom őket.-mondta flegmán.-Egyébként mesélj kicsit.Nem is ismerlek.
-Mire vagy kíváncsi?A rosszra vagy a jóra?
-Kezd a rosszal.
-Hát amikor 16 voltam a szüleim meghaltak egy autóbalesetben.A koncertemről tartottak haza amikor egy részeg autós beléjük hajtott. Perrye a nagynéném és ő nevelt tovább és segített a karrierem gyarapításában.Gyakran gondolok a szüleimre és még néha most is hallom apukám hangját ahogy sok szerencsét kíván az első koncertemen.Akkor láttam őket utoljára a színfalak mögött.Minden koncertemen arra gondolok,hogy ott állnak a színfalak mögött és szurkolnak nekem. Perrye volt az aki átsegített a nehéz időszakokon és nagy hálás vagyok neki.Soha nem fogja tudni pótolni anyukámat de valahogy mégis olyan mintha a második anyukám lenne.Sokat köszönhetek neki és ha ő nincs nincsenek se rajongóim se hírnevem és most nem lennék itt és nem mesélném el neked az életem.
-Kész is vagy.Hát nem irigyellek nehogy félreértsd de kény lehetett így felnőni.
-Igen az volt.De most megyek is.Beszélnem kell Perryevel hogy mi a mai program.
Megköszöntem Rosenak hogy kisminkelt majd kitipegtem az ajtón.

Gondoltam már tűrhetően nézek ki úgyhogy bementem Maxhez,hogy megbeszéljük a dolgokat.Tisztázni kéne mi a helyzet mert oké,hogy csókolóztunk és már le is feküdtünk de még mindig nem világos,hogy mi van.Az ágy üres volt és egy hang nem volt a szobában.Az jutott eszembe hátha elment fürdeni vagy esetleg wc-n van.Éppen indultam volna kifele mikor Max felkapott az ölébe és ledöntött az ágyra.
-Te hülye tudod mennyire megijesztettél?-kiabáltam.
-Ez volt a célom.-vigyorgott.
-Ahhoz képest,hogy másnapos vagy viszonylag jól viseled.
-Hát tudod gyakorlat teszi a mestert.Egyébként beszélnünk kellene.
-Én is ezért jöttem.Nem egészen világos,hogy most mi van köztünk.
-Most jelenleg levegő és a ruháid.-vigyorgott.-De igazából meg kapcsolat.
-Akkor együtt?
-Együtt.-mosolygott majd megcsókolt.
Lehámoztam magamról Maxet és elindultam eredeti úti célom felé,Perryehez.
-Mishell!-szólt utánam Max.
-Igen?
-Nincsen még egy képem sem rólad.
-Hát majd lesz.
-De én most akarok.Kérlek had csináljak egyet.
-Egy kép!És nem teszed fel sehova.-jelentettem ki.
-Értettem.
Számítottam rá,hogy felteszi Twitterre a képet de beletörődtem.Kissé a kép leírása lepett meg.
@MaxTheWanted: Miss Universe:D@MishellGray 

Nem tudom mióta vagyok szépségkirálynő de ha ő ezt így látja hát egészségére.Végre eljutottam odáig,hogy tudjak beszélni Perryevel. Már nagyban sürgött forgott a szobájában és természetesen telefonált,mint mindig.Valami rádiós műsorvezetővel beszélgetett a mai időpontról.Ezt is megtudtam,tehát akkor ma egy rádiónál lesz jelenésünk.
-Ezek a műsorvezetők.Szétbombáznak a meghívásokkal.-mondta miután végre letette a telefont.
-Miért?Ennyire sokan keresnek?
-Sokan?Nem rég keltem és 50 nem fogadott hívás volt mind milánói műsoroktól.Alig vagyunk itt két napja és máris ezren hívnak.
-Hát nem sajnállak.Akkor a mai program egy rádiós műsor?
-Igen és már is késében vagyunk.Azonnal szólj mindenkinek,hogy hozza a cuccát.A kocsinál találkozunk két perc múlva.-sietett ki a szobából.

A rádióban kérdezgettek minket természetesen még arról is,hogy hányszor megyünk egy nap pisilni.Ha még részeg lennék valószínűleg válaszoltam volna rá.De mivel nem voltam az, az ilyen kérdések elől kitértem.
-Srácok úgy hallottuk,hogy annyira lelkesek voltatok,hogy készültetek nekünk külön-külön dalokkal.-mondta Sarah a műsorvezető.
Fogalmam sem volt ezt honnan vette,lehet így akart utalni arra,hogy adjunk elő néhány dalt.
-Hát hogy ne.-nevettek a fiúk.
-Akkor kezdjetek ti aztán Hannah és utána Mishell.Rendben?-mondta Sarah. 
-Vágjunk bele.-lelkesedett Tom.
Gyors beéneklés után beálltak a mikrofonok mögé és belekezdtek a Glad You Came-be.Megpróbáltuk Hannahval megnevettetni őket de csak Nathant sikerült megzavarnunk. 
-Ez remek volt mint ahogy megszokhattuk tőletek.-dicsérte meg őket Sarah miután visszaültek a helyükre.-Hannah a mikrofon a tiéd.
-Köszönöm.A legújabb számomat hoztam nektek a How We Do-t.-mondta a mikrofon felé indulva.
Imádom amikor Hannah énekel.Olyan hangja van ami teljesen elvarázsolja az embereket.Nem csodálom,hogy milliók kedvence. Sajnos hamar vége lett a számnak pedig még hallgattam volna.
-Milliók kedvencét hallhattátok most Hannah GreenWood-ot. Köszönjük Hannah,most pedig Mishell légy olyan kedves és énekelj nekünk valamit.
-Ezer örömmel.Én az egyik kedvenc dalomat hoztam nektek a Don't You Worry Child-ot.
Imádom ezt a dalt ezért is énekeltem el.Imádom látni amikor mások táncolnak a zenémre és szívesen hallgatják.Fantasztikus érzés.
-Ügyes volt Mishell.-dicsért meg Tom.
-Köszönöm.-mosolyogtam.
-Valóban nagyon jó voltál.Nos kedves hallgatóink ezzel búcsúztunk tőletek várunk holnap is ugyan itt  mindenkit.-köszönt el Sarah.

Mindenkit totál lefárasztott,hogy másnaposan ki kellett mozdulni a hotelből.A nap további részét TV nézéssel és egyéb unaloműző tevékenységgel töltöttük.Én személy szerint képkészítéssel amit posztoltam Twitterre:
@MishellGray: Még,hogy az unalomnak is van határa?! Ez hülyeség.:D







Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése