Mishell Gray

"Én önző vagyok, türelmetlen, és egy kicsit bizonytalan. Hibázok, irányíthatatlan vagyok és időnként nehezen kezelhető. De ha nem tudod kezelni ezeket a rossz dolgokat, akkor biztos, mint a pokol, hogy nem érdemled meg a legjobbakat sem."

2013. január 12., szombat

Pár órás soha a büdös életbe.

Nos drága olvasók meghoztam az új részt!Remélem tetszeni fog,mert nekem nem nagyon nyerte el a tetszésem.Igazából a történet mostantól fog beindulni megígérem nektek:)Ja és persze hatalmas köszönet Barbinak akit a világon a legjobban imádok és minden percben rettegek,hogy minden úgy alakuljon ahogy mi azt elterveztük.Köszönöm,hogy vagy nekem és nagyon szeretlek <3 Természetesen tartozom egy köszönettel Szandrának a sok nyaggatásért is.:)


11.fejezet
..Mögöttem öt fiú hangja csendült fel,minek köszönhetően a hideg futott végig a hátamon.
-Mishell micsoda véletlen egybeesés.-vigyorgott ördögien Harry.-Csak nem autót vásárolunk?
-Nem b*zdmeg bugyit venni jöttem egy autóboltba.-válaszoltam flegmán.-De ha nem haragszol én megveszem az új kocsim és elmegyek mielőtt megfulladnék a rengeteg parfümtől ami árad belőletek.
Odanyújtottam a bankkártyámat a pult mögött álló hölgynek,aki készségesen húzta le a leolvasón és pár perc elteltével már végre kint voltam az üzlet előtt és vártam,hogy a dolgozók kihozzák a kocsimat.Gondolhattam volna,hogy nem úszom meg Harry társaságát.
-Mond csak te menekülsz előlem?-nézett rám.
-Amilyen messzire csak lehet.
-És miért is?
-Azért mert egy buzi vagy és ki nem állhatlak.-siettem oda az éppen megérkező autómhoz.
-Te meg egy ribanc.-kiabálta utánam.
-Faszfej!-mutattam hátra magasba emelt középső ujjamat.
Idegesen beszálltam a kocsiba és elhajtottam.

Leparkoltam a hotel parkolójában és elindultam a szobámba.Tom meg akadályozta a továbbhaladásom ugyanis utánam kiabált a folyosó másik végéből.
-Mishell!!!!-loholt utánam.
-Szia.-mosolyogtam.-Mi ez a nagy sietség?
-Beszélnünk kell most!-mondta halál komoly arcot vágva.Ez meglehetősen különös volt pont egy olyan poénzsáktól mint Tom.
-Muszáj?Hulla fáradt vagyok.
-Igen muszáj,gyere.-megfogta a kezem és maga után rángatott.
-Jól van jövök ne rángass már!
Behúzott a konyhába ahol a közös kis "búvóhelyünk" található.Talán Tom mégis csak jobb fej mint gondoltam.Fogalmam sem volt róla mi lehet olyan fontos,hogy ennyire el kellett bújni.
-Figyelj Maxről lenne szó.-kezdett bele mondókájába.-Nem az akinek látszik.
-Miért talán vámpír?-poénkodtam.
-Mishell próbálj kicsit komolyabb lenni.
-Jó bocsi.Na mond mi olyan nagyon fontos dolog?!-sietettem.
-Szóval Max megcsal téged.-mondta lehajtott fejjel.
-Mi bajod van?
-A One Direction-os srácok is ugye  itt vannak a nyomunkban.És a mai nap folyamán ott voltak a fesztiválon is.Ahogy Zayn barátnője is.És megláttam Maxet Zayn barátnőjével smárolni.
-Tom figyelj ha ez megint egy "szia cica" féle próbálkozás akkor nem fog összejönni.-jelentettem ki.-De várj te honnan tudod hogy én és Max??
-Mi a fiúkkal mindent megbeszélünk és ez is a minden közé tartozik.De vissza a tárgyra.Komolyan mondom,hogy a saját szememmel láttam őket.
-Tudod mit?! Te egy nőcsábász idióta vagy.Semmi más célod nincsen csak az,hogy felszedj és bocs de erre én nem vagyok vevő.-kiabáltam majd kirohantam a konyhából be a liftbe.
Hihetetlennek találom ezt az egész dumát.Mi az,hogy Max megcsal?!Baromság.Vagy talán még is igaz?Annyira összezavarnak a dolgok mostanában,hogy képtelen vagyok bármit is normális szögből látni.Berohantam a szobámba,ledobáltam a földre az összes cuccom és bedőltem az ágyba.A plafont nézegetve gondolkoztam ezen az egész dolgon.Mi van ha Tomnak igaza lesz és Max tényleg megcsal.Nem ez lehetetlen,ki van zárva.Ennek a kis merengésnek köszönhetően totál álmos lettem és néhány perc alatt elaludtam.

                                                                            ***

A korán kelés ára,hogy egész nap olyan vagy mint a kétszer használt papírzsepi.A mai napunk szinte csak próbálásból és szervezésből állt.Este lesz a záró koncertünk itt Rómában és ennek eléggé ütősnek kell lennie.A srácok annyira élvezték a nagy teret,hogy folyton azt kiabálták "vízhang" és figyeltek hányszor hallják újra.Csak én voltam egyedül szar hangulatban.Ezt valószínűleg Hannah felfedezte mert egyből elkezdett faggatni.
-Na jól van Mishell látom,hogy valami baj van és ne mond,hogy nincsen semmi mert van.-lépett oda hozzám.
-Jól látod tényleg gáz van.
-Ne mond hogy semmi amikor...mi?Várj te beteg vagy?Elsőre be vallottad,hogy gáz van?-nézett rám nagy szemekkel.
-Igen elsőre elmondtam,hogy gáz van.Méghozzá nagy gáz.
-Akkor most azonnal elmeséled nekem.
-Tegnap ahogy jöttem haza a kocsivásárlásból Tom beszélni akart velem.Először azt hittem,hogy csak megint fel akar szedni,de most érdekesebb tények fogadtak.Azt állította,hogy Max megcsal engem és,hogy Zayn barátnőjével.
-Ugye nem hittél neki?
-Hát fogalmam sincsen mit higgyek.Mi van ha mégis igaz?
-Ez nem lehet sehogy sem igaz Mishell.Ha Max nem szeretne már a szemedbe mondta volna.És gyorsan felejtsd el ezt mert este nem szabad,hogy ez a gondolat összezavarjon.
-Rendben.Gond elfelejtve.-erőltettem egy mosolyt az arcomra.
Megtanultam már mosolyogni,de a gondolat mindig a fejemben maradt.Nem tudtam mit kezdeni már magammal.Csak ültem a kanapén és vártam,hogy mindenki befejezze a próbát. Hannah volt a színpadon a srácok meg beugrottak egy helyi kajáldába ebédelni,kivéve Maxet. Ő leült mellém és elkezdett romantikázni.Ölelgetett,csókolgatott össze vissza.
-Hiányoztál.-suttogta.
-Pedig végig együtt voltunk.
-De még is annyira rossz ez a titkolózás.Miért nem jelentjük ki mi van köztünk?
-Mert a média halálra bombázna minket és azt nagyon nem szeretném.Minden kapcsolatom ez miatt ment tönkre.Na meg persze a megcsalások miatt.-hoztam fel óvatosan a témát.-Ugye te sosem fogsz megcsalni?
-Soha a büdös életben.-megsimogatta az arcomat és megcsókolt.

Rose ismét gyönyörű lányt varázsolt belőlem és Hannahból. Fantasztikusan jó szakember.Sokat köszönhetek Hannahnak a mai koncert miatt.Végig ő volt az aki bennem tartotta a lelket.Borzalmasan boldog vagyok,hogy egy ilyen lányt mondhatok a legjobb barátomnak.Eddig nem voltam az a lány aki bárkivel elsőre legjobb barátságot köt. Hannahval viszont az a helyzet,hogy maximálisan megbízhatok benne.

Jó volt látni ahogy a közönség velem együtt tombolt.Ahhoz képest,hogy tegnap mennyire szar napom volt és még ma délelőtt is,mostanra teljesen tovaszállt.Nagy mosollyal az arcomon jöttem le a színpadról és indultam a backstageba. Beszaladtam az öltözőmbe a telefonomért de mikor benyitottam Maxet találtam félmeztelenül egy lánnyal enyelegni az ÉN öltözőmbe.Nem láttam pontosan a lány arcát de volt sejtésem ki lehet az.
-Soha a büdös életben mi?-vágtam oda Maxnek majd felkaptam a táskám és elrohantam a koncertről.
-Mishell hova mész?-kiabált utánam Nathan.
Nem válaszoltam rá csak egyszerűen leléptem.Olyan messzire akartam menni ahol senki nem talál rám.Találtam egy kikötőt és leültem a móló szélére.Kivettem a táskámból egy szál cigit,meggyújtottam és bőgve üldögéltem egyedül.Tomnak igaza volt: Max megcsalt engem...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése