Mishell Gray

"Én önző vagyok, türelmetlen, és egy kicsit bizonytalan. Hibázok, irányíthatatlan vagyok és időnként nehezen kezelhető. De ha nem tudod kezelni ezeket a rossz dolgokat, akkor biztos, mint a pokol, hogy nem érdemled meg a legjobbakat sem."

2012. december 20., csütörtök

Zsúfolt nap.

5.fejezet
A korai reggeli nem pont olyan mint amilyennek megszoktam.Általában 10-kor reggelizem és 2-kor pedig ebédelek.A vacsora meg vagy van vagy nincs.Perrye mindig morog érte hogy nem étkezem egészségesen.Sajnos én nem tudok minden nap salátákon meg steaken élni.
Átgondoltam mi is lesz a mai nap programja.Most délelőtt az esti koncertre próbálunk,utána talán kajálok valamit,majd koncert és további ezer interjú.Nem lesz egy könnyű napom ahogy azt már megszoktam.
Hannah olyan mélyen aludt hogy még a nyála is kifojt.Vicces volt de nem volt szívem felébreszteni.

A kedvenc számom ment a rádióban miközben zuhanyoztam.Mintha egyedül lennék az egész világon olyan hangosan kezdtem el énekelni.Rájöttem hogy nem igazán kéne ezt a tevékenységet folytatni mivel még a holtakat is felkeltem.Kiléptem a zuhanykabinból és a telefonom 4 nem fogadott hívást jelzett,mindet Perryetől.Egyből megnyomtam a visszahívó gombot és hívtam.
-Mishell Gray mi az hogy nem veszed fel a telefont ha én hívlak.-kiabált felháborodva.
-Bocsáss meg éppen fürödtem.
-Mi mást.-szinte láttam ahogy a szemét forgatja.-Gyorsan szedjétek össze magatokat Hannahval mert a kocsi máris itt van a hotel előtt hogy elvigyen mindenkit a próbára.
-Hogy érted hogy mindenkit?
-Hát téged,Hannaht,engem,Rost, és a The Wantedot.
Sokkolt a dolog.Komolyan még egy napot el kell viselnem Tommal?! Az egészben az nyugtatott hogy Max ott lesz.Végül is ő áll hozzám a legközelebb.
-Zsír.Fantasztikus.Szólok Hannahnak hogy készüljön.
-Csak iparkodjatok mert a fiúk is már lent várnak.
Még mielőtt válaszoltam volna ezzel a mondattal lepattintott magáról.Kimentem a szaunához hasonlító fürdőből és Hannah ágyához léptem.Láttam hogy csak a takarója van összegyűrve a helyén de Hannah sehol sincsen.Az ágy előtt álltam amikor az egyik pillanatban egy kéz nyúlt ki az ágy alól és egy hatalmas ordítás kíséretében megfogta a lábam.A szívem majd kiugrott a helyéről.Hannah vigyorogva mászott ki a hatalmas francia ágy alól.
-Te idióta hülye!-kiabáltam.-Van fogalmad róla hogy majdnem megöltél???
-Sajnálom de meg kell edződnöd hogy elviseld a szívatásaim.
-Igazán kedves tőled.Ahogy látom fel is vagy öltözve.Nagyszerű.Én is felkapok valamit és húzás le mert próbálni kell a koncertre.
-Okés.
Elrohantam a bőröndömig és kihalásztam valami viselhetőt.Előkutattam a táskám és mobilom és készítettem természetesen egy képet hogy ez se maradjon el,majd kézen fogva Hannaht learaszoltunk a hotel elé.Még senki sem volt lent ezért hogy elüssem az időt feltettem a képet Twitterre.
@MishellGray:Hosszú nap áll előttünk...
 Kis idő múlva mindenki leért és végre elindulhattunk.Az úton Max mellett ültem ami nagyon jó döntés volt.Mert a válla egyenlő egy relax párnával.Reggel volt még úgyhogy az ő vállán folytattam az alvást.

                                                                                  ***

250.000 fős stadion.Hát igen.A hírnév ára.Most még teljesen üres vagyis csak tőlünk zeng,de estére telt ház lesz.Hannahval még soha életemben nem énekeltem együtt és fogalmam sincsen milyen a hangszíne vagy hogy milyen sitlusban énekel.Megkaptuk a mikrofonokat és ismertették velünk a fellépés menetét.Elsőként Hannah lesz az aki fellép,utána a srácok jönnek majd én leszek az utolsó.Furcsa egy sorrend de hát nincs mit tenni.

Hannah a kezébe kapta a mikrofont és már tette is a dolgát.Lenyűgöző volt hallani ahogy énekel.Kicsit olyan Rihanna és Selena Gomez keverékére hasonlít a hangja.Elénekelte a dalokat,majd a srácok is gyorsan lezavarták a dolgot.Rajtam volt a sor hogy mindent alaposan megjegyezzek.Megint elmagyarázták mindenkinek mit kell mondania majd egy "Este 9-kor találkozunk" szöveggel leléptünk.
-Sajnálom emberek de Mishellnek,Rosnak és nekem dolgom van.-mondta Perrye nagy meglepetésemre.
Nem említette hogy van még valami dolgunk a koncert előtt.
-És mégis merre lesz a menet?-érdeklődött Tom.
-Hát azt én is szeretném tudni.-fordultam kérdően Perrye felé.
-Most hívtak egy modell ügynökségtől hogy a fülükbe jutott,Mishell Gray párizsi látogatása és szeretnének pár képet készíteni rólad.
-Azt hittem lesz egy kicsit nyugodtabb napom.-mondtam szomorkodva.
-Majd a képeket megmutathatnád ám-kacsintott rám nem meglepően Tom.
-Tudod Tom létezik olyan hogy internet és ott majd rá tudsz keresni.-vágtam vissza.
Adtam két puszit Hannahnak és beültem a kocsiba.Úgy gondolom lassan használatba kéne vennem a jogsim és venni hozzá magamnak egy kocsit mert nem nagyon tetszik hogy ide oda hurcolnak.

Igazán kedves társaság fogadott minket a fotózáson.Mindenki közvetlen volt és egyből bekísértek az öltözőbe ahol a ruhák is és a smink cuccok is ki voltak készítve. Megszokott módon beültem a székbe a sminktükör elé és hagytam hogy Rose kisminkeljen.
-Mióta vagy sminkes?-érdeklődtem.
-Hát már ha mondhatjuk úgy akkor szinte kiskorom óta.
-És szereted?
-Attól függ kit kell sminkelni.Na meg persze hány embert.-nevetett.
-Akkor ma este nem fogod szeretni?
-De igen mivel nem minden nap van része az embernek olyan élményben hogy hét hírességet kell sminkelnie.
-Hát igen.Nem mindenkinek adódik meg a lehetőség.
-És te mióta vagy modell?Én csak arról tudtam hogy énekelsz.
-Hát így mindkettő.Nem unalmas az életem azt meg kell hagyni.Ha jól emlékszem 14 voltam amikor énekelni kezdtem és 16 amikor modellkedésbe kezdtem.
Nagyon jó volt Rossal beszélgetni.Szinte mindenre tudott olyan választ adni ami nem untatott.És a sminkem egyszerűen elképesztő lett.Rose kiment én pedig felvettem a ruhákat majd nagy levegővétel után kiléptem az öltözőből.

                                                                                    ***

-Mishell!-futott oda hozzám Hannah aki nagy izgalommal várta hogy megérkezzünk.
-Bocsánat a késésért de rengetegen voltak az autópályán és alig lehetett haladni.-magyaráztam.
-Semmi baj de most gyorsan öltözz át és énekelj be mert 40 perc van kezdésig.
Követtem Hannah utasítását és berohantam az egyik szobába és kihalásztam a ruhámat a táskámból.Rossz ötlet volt ezt a ruhát hozni mivel alig tudom a hátán összehúzni a cipzárt.Nagy nehezen beleszenvedtem magam erre csak ez a szar cipzár nem működik.Leellenőriztem a tükörben hogy tuti jól áll e de amikor felemeltem a felem az öt The Wantedos srác ott állt mögöttem tátott szájjal.
-Ti mit kerestek itt?
-Hát igazából mi se tudjuk de hálásak vagyunk annak a titkos erőnek ami idehúzott minket.-mondta Tom.
-Poénosak vagytok tényleg.És mióta álltok itt?
-Hát szerencsére még a fekete csipkés bugyidat sikerült elkapni.-nevetett Max.
-Legalább lesz egy jó estétek.-nevettem.-Ha már itt vagytok segíthettek behúzni a cipzárt ezen a szar ruhán.
-Ezer örömmel.-lépett oda Max és felhúzta a cipzárt.
-Hoztál képeket a fotózásról?-érdeklődött Tom.
-Igen hoztam és képzeld nem fogom megmutatni.
Gyorsan leléptem mielőtt még válaszolt volna valamit.Megkerestem Hannaht hogy a koncert előtt még megtudjam ölelni.Épp őt konferálták fel és szegény teljes testében remegett.Kezében a mikrofont szorongatta és bámult a színpadra.
-Hannah!-siettem oda hozzá.-Sok sikert!
-Édes vagy.-mosolygott majd remegve megölelt.-Nagyon izgulok még sosem léptem fel ennyi ember előtt.
-Várj adok neked valamit.-levettem a csuklómon helyet foglaló karkötőket és ráhúztam Hannah kezére.-Ezt apukámtól kaptam még az első koncertemen.Mindig ez van rajtam és segít megnyugodni.Ameddig kint vagy legyen rajtad és hidd segíteni fog.
-Köszönöm.-és ezzel ki is rohant.

Sorra következett mindenki és szépen lassan véget ért ez a hatalmas koncert.Bementem az öltözőbe hogy kicsit rendbe tegyem a fejem de az egyik pillanatban valaki kopogott az ajtón.
-Gyere!
-Szia.-Max lépett be az ajtón hatalmas mosollyal az arcán.-Lenne kedved egyet sétálni?
-Most?De most menni kell az autogramm osztásra meg egyebek.
-Nekünk nem.Nyugi mindent elintéztem.Fogd a kabátot,táskát és menjünk.
Leugrottam a székről felkaptam a cuccaim és karöltve elsiettünk...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése