Mishell Gray

"Én önző vagyok, türelmetlen, és egy kicsit bizonytalan. Hibázok, irányíthatatlan vagyok és időnként nehezen kezelhető. De ha nem tudod kezelni ezeket a rossz dolgokat, akkor biztos, mint a pokol, hogy nem érdemled meg a legjobbakat sem."

2013. január 5., szombat

Hard Party

8.fejezet
-Köszönjük Milánó,nagyon jó közönség voltatok.-mondtuk egyszerre a színpadon miután befejeztük a közös számot amit nekünk írtak.
Rohamléptekkel siettünk a backstage-be.Rutinosan válaszolgattunk a már jól megszokott kérdésekre mikor a műsorvezető bejelentette,hogy van egy meglepetése számunkra.
-Hölgyeim és uraim köszöntsék nagy szeretettel a One Direction-t.-mondta mire mi mindannyian tátott  szájjal néztünk.
Mint akibe villám csapott olyan fejeket vágtunk.Természetesen kedvesen két puszival üdvözöltük őket.
-Szép jó estét Milánó-vigyorogtak egyszerre.
-Remélem örültök a meglepetésnek.-nevetett a műsorvezető.
-Ha tudnád mennyire?!-erőltettem egy vigyort az arcomra.
Reménykedtem benne,hogy ezt nem Perrye intézte így.Mert ha igen akkor nem leszek túl kedves hozzá.Még ha a nagynéném akkor sem.Igen valóban Perrye a nagynéném.Ő nevelt fel miután a szüleim egy autóbalesetben meghaltak.Nem sokan tudnak róla.Még a média sem.Sőt még Hannah és Max sem.

A szokásos faggatások után végre elindulhattunk bulizni.Sajnos az 1D-s srácokat Perrye kedvességből magunkkal hívta.
-Harry lenne kedvetek velünk bulizni?-ajánlotta nekik Perrye.
-Nem Perrye nincs kedvük.-húztam a sötétített ablakos,fekete kisbusz felé.-Viszlát srácok.
-Tulajdonképpen ha Mishell ennyire nem szeretné akkor persze,hogy van kedvünk.-mosolygott ártatlanul Harry.
Életemben ha jól emlékszem kétszer találkoztam vele akkor is egy díjátadón voltunk.Harry amint egyedül látott rögtön nyomulni kezdett és hát nem túl kedvesen elküldtem melegebb éghajlatra.Azóta nem száll le rólam.

Kissé haragudtam Perryere emiatt a meginvitálás miatt.Teljesen lehangolt ezzel és magányosan üldögéltem a pultnál és iszogattam a koktélom.Egyik pohár után jött a másik és egyre tisztábban kértem az alkoholokat.Az egyik percben arra lettem figyelmes,hogy valaki felül a mellettem üresen álló székre.
-Rég találkoztunk nem gondolod?És te máris ilyen flegma módon viselkedsz velem.-mondta Harry miközben egy pohár vodkát rendelt.-Nem leszünk így jóban.
-Bocsi de nekem még most sem rémlik,hogy jóban lennénk.
-Ejnye,ejnye.Pedig hidd el,hogy én szívesen ápolnám veled a kapcsolatot.-tette kezét a combomra ami megjegyzem eléggé feldühített.
-Na jó ebből elegem van.Egy:jobban jársz ha levesz rólam a kezed mert szerintem szükséged van még a farkadra.Kettő:vésd az eszedbe,hogy köztünk nincsen semmi és nem is lesz soha.-megittam az utolsó korty Jonny Walker-et és leszálltam a székemről.
Nem sikerült messzire jutnom ugyanis Harry megfogta a kezem és visszarántott.
-Tudom,hogy te is nagyon szeretnél vele eltölteni kettesben egy éjszakát.-súgta a fülembe amitől egy kisebb fokú hányinger fogott el.
-Várj rólad nem az a hír járja,hogy meleg vagy?
-Milyen nagy szája lett valakinek.Rólad meg nem az a hír járja hogy egy r*banc vagy?
Szerencsémre mielőtt válaszolnom kellett volna Max és Tom léptek oda.
-Esetleg valami probléma van Harry?-kérdezte Max halál nyugodtan.
-Nem dehogy csak beszélgettünk.-mosolygott.
-Én nem úgy láttam,szóval megkérnélek rá,hogy messziről kerüld el Mishellt.-húzott maga mellé Max.
-Nyugalom.Nem is lenne hozzá undorom.-ezen a mondaton Max annyira felhúzta magát,hogy ha Tom nincs ott Max tuti neki megy Harrynek.
-Hé haver nem ér meg ennyit.Gyere már a többiek kint vannak elmegyünk máshova bulizni.-húzta maga után Tom Maxet.

Nagy nehezen mindenki megnyugodott és végre normálisan tudtunk bulizni egy másik helyen.Bevallom hulla részegre ittam magam ami már rám is fért mivel jó régen buliztam ilyen jót.Sorra kértem az erősebbnél erősebb italokat amikor Max egyszer csak megfogta a seggem és megcsókolt.
-Jó sokat ittam már de biztos vagy benne,hogy mindenki előtt kéne csókolózni?-mondtam.
-Én is totál részeg vagyok már de annyira kanos,hogy hihetetlen.
Először azt hittem,hogy a hangos zene,és a sok pia miatt hallottam rosszul amit mondott.Konkrétan arra utalt,hogy most azonnal szexelni akar.Sokat ittam és hát jó na belementem.Visszavitettük magunkat a hotelbe és gondolom tudjátok.

                                                                                   ***

A legszarabb a másnaposságban az,hogy reggel azt sem tudod fiú vagy e vagy lány.A fény miatt ami besütött a szobába alig hagyta,hogy kinyissam a szemem.Nagy nehezen ez sikerült visszanyerni a látásom.A ruháim a földön hevertek és Max feküdt mellettem az ágyban.Rajtam egy szál ruha nem volt úgy ahogy Maxen sem.Nagyon meglepődtem és abban reménykedtem,hogy nem feküdtünk le.Nem emlékszem semmire sem az estéből.Nem akartam megvárni ameddig Max felkel ezért összeszedtem a cuccaim és beosontam a szobámba.Most kivételesen jól jött,hogy saját szobám van.Bekapcsoltam a TV-t,hogy legyen valami kis háttérzaj és elmentem fürdeni hátha visszatér valami kis emlék az estéből.Belenéztem a tükörbe és láttam,hogy a nyakam ki van szívva.Egyre jobban kezdtem arra gondolni,hogy az este lefeküdtem Maxel.

Belecsavartam magam,és a hajam egy egy töröközőbe és fogkefével a számban leültem a TV elé.A heti sztárhíreket adták amiben sokkoló hírek fogadtak.A negyven körüli csávóka aki mindig a hírekről beszél rólunk számolt be.
-A múlt éjjel bizonyos források szerint Hannah GreenWood ,Mishell Gray és a The Wanted az egyik Milánói szórakozó helyen itták részegre magukat.Botrányos képek készülte a helyszínen a fiatalokról.
-Ezen a képen Mishell Gray látható amint a földön ülve,teljesen részegen dohányzik.Nem hinnénk,hogy túl jót tesz ez egy ilyen hírnévvel rendelkező fiatal lánynak.-mondta a közvetítő.

Fogkefével a számban döbbenten ültem a TV előtt.Ezért utálok híres lenni.Minden apróságból világszenzációt kreálnak.Egyrészt én nem is dohányzom.Vagyis de néha napján.De akkor sem vagyok láncdohányos.Remélem Perrye még nem látta ezt és nem fog a reggelünk veszekedéssel indulni.Rávettem magam a felöltözésre és a hajszárításra.Semmi kedvem nem volt sminkelni ezért átakartam menni Rose-hoz ,hogy sminkeljen ki de rájöttem,hogy este ő is velünk bulizott és valószínűleg még nagyban alszik.

Már az unalom majd meg ölt mikor Hannah lépett  be a szobába.Szegénykémen látszott,hogy ő is eléggé másnapos.
-Mishell van nálad fejfájás csillapító?-kérdezte szenvedő hangon.
-Mindjárt megnézem.-mosolyogtam.
-Basszus brutális volt a buli tegnap.És ez a Harry-s ügy.
-Milyen Harry-s ügy?-néztem rá nagy szemekkel mivel nem emlékeztem semmire.
-Nem emlékszel?Harry teljesen rád mozdult és Max majdnem nekiment.
-Te jó isten.Miért van az,hogy a fontos dolgokra soha nem emlékszem?
-És Maxel pedig a pub közepén elkezdtetek smárolni.Ráadásul Niall meg megcsókolta Rose-t mire Rose akkorát betakart neki,hogy hanyatt esett és felszakadt a szája.
-Jézusom.Amióta ismerem Rose-t tudom,hogy egy igen erős egyéniség de ennyire..
-És a buli vége felé Max és te leléptetek mi pedig mindenhol kerestünk titeket,de Tom mondta,hogy a hotelbe mentetek.

Csak a fejemet fogtam ahogy ezeket a híreket meghallottam.Sosem gondoltam volna,hogy ennyire kikészítem magam egy éjszaka alatt.Beszélgetésünket a telefonom sms jelző hangja szakította félbe.
Egy igen meglepő személytől kaptam sms-t.........


1 megjegyzés:

  1. ahhwww, még többet akarok most azonnal! soha ne hagyd abba! kéééérlek!:)

    VálaszTörlés