Mishell Gray

"Én önző vagyok, türelmetlen, és egy kicsit bizonytalan. Hibázok, irányíthatatlan vagyok és időnként nehezen kezelhető. De ha nem tudod kezelni ezeket a rossz dolgokat, akkor biztos, mint a pokol, hogy nem érdemled meg a legjobbakat sem."

2012. december 16., vasárnap

Pár taggal többen.

4.fejezet
Meglepetésemre a Brüsszeli koncertet gyorsan lerendeztük és már indultunk is Párizsba.Az úton nem tudtam pihenni semmit annyira izgatott voltam a meglepetés miatt amit Perrye szánt nekem.Akárhányszor Párizsba megyek mindig eszembe jutnak a szüleim.Ők itt ismerték meg egymást 13.évesen egy osztálykiránduláson és azóta együtt vannak.Amikor kicsi voltam mindig azt kívántam hogy bárcsak én is itt találnám meg az igazit.

A repülőtéren átvettük a csomagjaink és mentünk a taxihoz.Egyfolytában Perryet faggattam hogy mi lehet az a meglepetés.Esetleg egy hatalmas "Üdvözlünk Párizsban Mischell" felirat?! Vagy egy bankkártya tele pénzel amit ha akarok teljesen elkölthetek.Sejtelmem sem volt mi lehet.

Kiszálltunk a kocsiból és Perrye rám parancsolt hogy ne mozduljak sehova mindjárt visszajön.A kíváncsiság miatt egyre jobban görcsölt a hasam és már azt sem tudtam mit kezdjek magammal.Pár perc elteltével Perrye egy kb velem egy magas ,szintén szőke hajú lánnyal jelent meg és velük volt még egy gyönyörű barna hajú lány is aki olyan 24 év körüli lehetett.
-Mischell ők itt Hannah GreenWood és Rosali Prestonn.-mutatta be őket Perrye.-Hannah lesz az aki ezentúl minden koncerten fellép veled,Ros pedig a sminkesetek és stylistotok lesz.
-Végre nem kell egyedül lennem azon a hatalmas színpadon.-mosolyogtam.-Én Mischell Gray vagyok.
-Tetszik a neved-nevetett Hannah.
-Nekem pedig a cipőd tetszik.-mutogatott a cipőmre Ros.
-Jól van lányok.Ha már megvolt az ismerkedés akkor irány a hotel és ezt a napot megkapjátok városnézőnek de holnap már korán reggel próba.Na nyomás.-terelt minket a hotel felé Perrye.
Követtük utasítását és elrendezkedtünk a szobáinkban.Hannah és én egy szobában voltunk Perrye és Ros pedig külön valahol az emelet végén.Hannahval hamar megtaláltuk a közös hangot ugyanis szinte teljesen egyformák vagyunk.Ha én elkezdek egy mondatot ő már tudja is mi lesz a vége.Azt hiszem nem fog unalmasan telni ez a pár hónap. Csak hogy közöljük rajongóinkkal hogy mégis a kedvencükkel mi a helyzet készítettünk pár képet amit Hannah posztolt is Twitterére:
@HannahG.Wood.:Nem lesz egy unalmas fél év;D@MischellGray

Megkerestük Rosék szobáját hogy magunkkal hívjuk őket várost nézni.Nem igazán volt kedvük ezért ketten mentünk.Gondoltam rá hogy a hotelből kilépve ezer ember megszáll majd minket hogy mi mégis mit  keresünk itt Párizsban ,és a többi megszokott ökör kérdésekkel.Megpróbáltuk pár szavas válasszal lerázni őket de akárhova mentünk mindenhová követtek minket.Hannah berángatott egy sötét kis utcába ahol végre levegőhöz juthattam.
-Szar sztárnak lenni.-jelentette ki Hannah.
-Csak ebből a szempontól.Én azért szeretem mert annál jobb érzés nincs amikor több száz embernek énekelhetek.
-Egyet értek de akkor is a magánéletem egyszerűen már nem is magán hanem teljesen publikus.Egyik nap azt olvastam Twitteren hogy az egyik újság szerint nem megyek egy nap elégszer pisilni.
-Na jó ez azért már tényleg durva.-nevettem.-Gyere inkább menjünk tovább most már talán leléptek.
Mint a betörők úgy közlekedtünk a városban hogy észre ne vegyenek.Pont besötétedett és láthattuk kivilágítva az Eiffel tornyot.Fantasztikusan gyönyörű volt az egész város.Apukám azt mondta hogy amikor először volt a toronyban azt kívánta bárcsak megtalálná az igazit.És hát most én is így tettem.Kívántam hogy bárcsak rám találna végre a szerelem.Még egy darabig nézelődtünk majd visszamentünk a hotelhez.A hotel előtt egy fekete kisbusz állt meg amiből öt srác szállt ki.Hannah egyből felismerte őket.
-Ezek a The Wanted-os srácok.-mondta tátott szájjal.
-Mit keresnek ezek itt.Nem úgy volt hogy turnéznak?
-Fogalmam sincsen de ha ebben a hotelben töltik az éjszakát nem sokat alszunk.
-Hát az biztos.
Míg mi bámultuk őket hirtelen Perrye hangjára lettem figyelmes.
-Sziasztok srácok már ezer éve nem láttalak titeket.-ölelt meg mindenkit.-Mischell Hannah hát ti? Nem várost néztek?
-Már meguntuk mivel a sajtó mindenhová követett minket.-magyarázta Hannah.
-Ismerős érzés.-szólaltak meg egyszerre a srácok.-Szóval ti lennétek az a Mischell Gray és Hannah GreenWood akikről már annyit hallottunk?-lépett oda hozzánk Max aki egyből két puszit nyomott az arcunkra.
-Bizony ők lennének azok.-mosolygott Perrye.-Ne haragudjatok hogy nem szóltam lányok de meglepetésnek szántam a srácokat.
-Hát így is az lett ne izgulj.-nevettünk egyszerre.
-Helló cica mi újság?-kacsintott rám Tom.
-Ha így akarsz felszedni hanyagold ezt a dumát ,nem jön be.-indultam a lift felé.
A srácok csak mosolyogtak hogy szegény Tomnak nem jött össze a csajozás.A liftben ismét a tipikus idegesítő dallam szól ami eléggé kikészítette az idegeim.Mint akit puskából lőttek ki úgy suhantam a liftből egyenesen a szobánkig.Nem meglepően a srácok szobája a miénk mellett volt aminek egyáltalán nem örültem.Biztos vagyok benne hogy Perrye intézte így ugyanis tudja mennyire megvisel hogy nem találom a szerelmet.Hannah elment zuhanyozni én pedig átmentem Perryehez hogy közöljem vele mi a problémám.
-Perrye beszélnünk kell tudom hogy a te kezed van az ügyben és közlöm veled hogy nem örülök neki.Semmi kedvem nincsen Tom idegesítő "szia cica van gazdád?" szövegét hallgatni mert ami azt illeti eléggé kiakasztó.
-Hát sajnálom de nekünk is lesz itt egy fellépésünk és ez ellen nem tudsz tenni semmit.-lépett ki a fürdőből Max.
-Baszki rossz szobába jöttem be.Ne haragudj de ma eléggé rossz napom van és nem akartalak titeket megbántani és nem igazán szeretem az ilyen nyomulós pasikat  mint Tom.
-Megértelek.Nincs kedved inni valamit? A többiek lent vannak a játékteremben.
-És te hogy hogy nem vagy velük?
-Nem vagyok az a fajta.Vagyis az vagyok csak nekem sem alakulnak úgy a dolgok ahogy szeretném.
-Hát akkor itt van egy alkalmas személy akinek kiöntheted a lelked.
-Nem terhellek ezzel de aranyos vagy.
-Nem terhelsz ha terhelnél nem ajánlottam volna fel a lehetőséget.
Éjjel kettőig beszélgettünk Maxxel.Elmesélte hogy a barátnője aki a jegyese is volt egyben a tegnap esti koncertjükön szakított vele.Nagyon meghatott a dolog és borzasztóan sajnáltam.Én is kiöntöttem neki a leki gondom-bajom majd megöleltem és visszamentem a szobámba.Hannah már régen aludt én pedig csak átvettem a pizsim és bedőltem mellé az ágyba.

1 megjegyzés:

  1. imádom a blogod Manóó!:))) folytasd plíííííííííííííz gyorsan ;)

    VálaszTörlés