Mishell Gray

"Én önző vagyok, türelmetlen, és egy kicsit bizonytalan. Hibázok, irányíthatatlan vagyok és időnként nehezen kezelhető. De ha nem tudod kezelni ezeket a rossz dolgokat, akkor biztos, mint a pokol, hogy nem érdemled meg a legjobbakat sem."

2012. december 11., kedd

Manchester

2.fejezet
Mint mindig most is a szobapincér kopogására ébredtem.Belebújtam a papucsomba,felkaptam a köntösöm és az ajtóhoz siettem.
-Szép jó reggelt Mrs.Gray!-köszöntött udvariasan.
-Önnek is.-mosolyogtam kedvesen.-de kérem hívjon Mishellnek.
-Ahogy óhajtja.Ez a virágcsokor magának jött ma reggel.Az illető megkért hogy ne áruljam el hogy kitől van.-mutogatott a hatalmas virágcsokorra a pincér.
-Remek.-mondtam unottan.
A pincér elvitte a tegnapi vacsorám maradékait majd kiment.Gyorsan beburkoltam a tojásrántottám és a görög salátám.A telefonom rezgésére lettem figyelmes és nem meglepően Perrye hívott.
-Reggelt Mishell.Egy óra múlva ott vagyok a hotel előtt.Szedd össze minden cuccod és készülj össze.Az aulában találkozunk.-tette le egyből.
Már megszoktam hogy amikor siet akkor mindig 2 percesek a telefonbeszélgetések.Követtem az utasításokat és elmentem a bőröndök után kutatni.Sikerült is megtalálni a három óriás bőröndöt és a két utazótáskát.Beledobáltam minden ruhám és egyéb dolgaim majd elmentem fürdeni és hajat mosni.Felvettem azt a ruhát amit direkt kihagytam a csomagokból,kivasaltam a hajam,feltettem a hétköznapi sminkem és elindultam kifelé a lakosztályból hogy le könyörögjem a csomagokat az aulába.Már az utolsó táskát vittem a lift elé amikor a lift kinyílt és egy 14 év körüli lány lépett ki belőle.Amikor meglátott egy pillanatig nézett majd torka szakadtából elkezdett sikítani.Annyira megijedtem a sikolyától hogy hirtelen és is sikoltottam egyet.
-Jól vagy?-kérdeztem tőle aggodalmas hangon.
-Te,te,te,te te vagy Mishell Gray.-dadogott.
-Igen én vagyok az de attól még levegőt vegyél nehogy nekem megfulladj.
-Adsz egy autó grammot?
Nem nagyon kerülgette a forró kását egyből benyögte mit akar.Én meg egy erőltetett mosoly kíséretében aláfirkantottam neki egy képet.Sikerült leráznom azzal a szöveggel hogy "bocsi elmegy a lift és sietek".

Lent a földszinten számítottam rá hogy órákig kell majd Perryere várnom ezért feltöltöttem a telefonom hogy ne unjam szét magam.Készítettem pár képet hogy azért ez se maradjon el és posztoltam is twitteremre.

@MishellGray:Rád várni hatalmas izgalommal tölt el;D@PerryeM.G.

Nem sokkal később megpillantottam az épp belépő Perryet aki a recepcióhoz sietett hogy intézze a számlám.Előre is tartottam ettől mivel nem szoktam figyelni az árakat a hotelekben.
-Mishell.Szeretném ha legközelebb 15.000$ alatt költekeznél.-mondta Perrye miközben pénztárcáját gyömöszölte vissza táskájába.
-Értettem.-mondtam.-Mikor indulunk?
-Most azonnal!-biccentett fejével a kijárat felé.-A csomagjaid már a kocsiban.
Megszoktam már Perryes kimért és határozott stílusát és inkább követem minden utasítását mint egy jól beidomított kiskutya.Beszálltunk a kocsiba és Perrye a kezembe nyomta az állomások listáját.Olyan hosszú volt hogy már abban elfáradtam ahogy olvastam.Elsőként még Angliában lesz koncert Manchesterben ,majd Brüsszel,Párizs,Milánó,Madrid,Montreál,Toronto,New York,Atlanta,San Francisco,Los Angeles,Hollywood,New Orleans,Boston,Rio De Janeiro,Salvador,Buenos Aires,Szöul,Prága,Stockholm,Glasgow majd a turné záró koncertje Londonban lesz.
-És ez mi hogy +Ibiza?-érdeklődtem.
-Az egy kis ajándék neked és annak a lánynak aki majd csatlakozik hozzánk Párizsban.Itt fogjátok kipihenni a turné fáradalmait és mivel ott nem sokan ismernek remélhetőleg annyit bulizol amennyit akarsz.-nevetett.
-Isten vagy.-nevettem viszont.-És ki is lesz az a lány aki csatlakozik hozzánk?
-Ne legyél ilyen kíváncsi!Megtudod ha odaértünk.Csak annyit mondok hogy ő is egy énekes mint te és Párizstól kezdve csak vele lesz koncert.
-Utálom amikor ilyen titokzatos vagy.-nyújtottam ki a nyelvem.
Az úton Perrye azt tanácsolta hogy énekeljem el a számokat amikkel készültem hogy ne most a próbán kelljen a beénekléssel egy órát foglalkozni.Belehelyeztem a fülembe a fülhallgatókat és elkezdtem énekelni.Viszonylag hamar odaértünk Manchesterbe.Volt már itt pár koncertem de attól még ugyan úgy új volt a környezet.Az egyik stábtag a kezembe nyomott egy mikrofont és kiküldött a színpadra hogy próbáljuk el mi hogyan lesz.

Ismét rám jött a koncertek előtti drukk.Már a sminkem és a ruhám is elkészült úgyhogy semmi sem tudta elvonni a figyelmem.Az első koncertemen kaptam apukámtól egy pár kabala  karkötőt és a mai napig minden koncertemen rajtam van.Perrye odajött mint minden koncert előtt és segített kicsit megnyugodni.Kezembe adta a mikit és vártam hogy a fények elaludjanak.Még utoljára lejátszottam magamban az összes számot majd kimentem a színpadra.Amint a lábam hozzáért a padlóhoz az izgalom elmúlt és átadtam magam teljesen a zenének.
-Helló Manchester!! Készen vagytok?Had halljam!-erre csak egy hatalmas sikoltást kaptam ahogy azt megszokhattam.-Tehát igen.Akkor kezdjük is.
Megszólalt a zene és én pedig tettem a dolgom.

Koncertek végén általában első irány a backstage ahol válaszolok minden kérdésre majd utána autó gramm osztás és fényképkészítés és utána indulás is a következő állomásra ami ebben az esetben Brüsszel lesz.Most hogy a közönség is ki volt világítva láttam hogy kb olyan 200-300 ezer ember lehetett bent.Elköszöntem majd mentem is a backstagebe.
-Szia Mishell!-köszöntött a házigazda vagy olyasmi.-Nem is húzzuk tovább az időt egyből rátérünk a kérdésekre.Elsőként milyen volt újra itt nálunk?
-Sziasztok.Hát fantasztikus volt mivel rengeteg embernek énekelhettem és már pár hónapja nem adtam koncertet úgyhogy nagyon jó volt így kezdésnek mivel turnézom jelenleg és ti vagytok az első megálló.
-Akkor mi nagyon szerencsések vagyunk hogy egy ilyen tehetséges énekesnőt láttunk vendégül.Mesélj egy kicsit a koncertek előtti pillanatkoról.Szokott lámpalázad lenni?Esetleg van valami kabala ami minden koncertre veled megy?
-Pont eltaláltad igen minden koncert előtt van benne egy kis egészséges lámpaláz de Perrye a menedzserem segít hogy ezt legyőzzem.Kabalám is van méghozzá egy arany karkötő amit apukám adott nekem az első koncertemen és azóta mindig magammal viszem.-emeltem fel kezem hogy meg mutassam a csuklómon lengő kis ékszert.
-Ez igazán aranyos.Ha jól tudom most neked sietned is kell úgyhogy nem raboljuk tovább az értékes perceid örülök hogy velünk voltál.
-Én is boldog vagyok további szép estét.Sziasztok.-integettem egyet a kamerának és már rohantam az autó gramm osztásra.
Annyira rohantam hogy időben oda érjek hogy nem is figyeltem ki és mi van a környezetemben.A folyosón rohantam amikor a cipőm sarka elakadt egy drótban és akkorát estem hogy az egész emelet belerengett.Nem gyengén horzsoltam le a térdem és egyéb végtagjaim.Vicces lesz vérző karokkal és lábakkal beállítani.De hát mit is várok magamtól.

Gondoltam hogy ezren lesznek.Komolyan mondom egy autó gramm osztás több időt vesz igénybe mint maga a koncert.Kiakasztó.Két órányi írkálás és fotózkodás annyira kimerített hogy amint beültem a kocsiba egyből elaludtam.

2 megjegyzés:

  1. nagyon imáááááádom!:)folytatást akarooook azonnal!!

    VálaszTörlés
  2. Edes Szanikam:) kovetkezo reszt megprobalok minel hamarabb osszehozni;)

    VálaszTörlés