Mishell Gray

"Én önző vagyok, türelmetlen, és egy kicsit bizonytalan. Hibázok, irányíthatatlan vagyok és időnként nehezen kezelhető. De ha nem tudod kezelni ezeket a rossz dolgokat, akkor biztos, mint a pokol, hogy nem érdemled meg a legjobbakat sem."

2013. június 19., szerda

Continue

Hát nem tudom elég hossz lett e,de majd eldöntitek:)Kommentelni ha akartok ha nem KÖTELEZŐ!!!
Csóóóók:)



21.fejezet
Nagyjából már hajnali három-négy körül járunk és még mindig ezt a szar játékot nyomjuk.Komolyan kár volt megvennem és megmutatnom Hannahnak.
-Amúgy ha jobban belegondolok te már lassan egy éve nem szexeltél senkivel.-jelentette ki Hannah meg nem szakítva a képernyő bámulását.
-Ugye nem ezen gondolkodtál idáig?-nevettem.
-Most jutott csak eszembe.Tudod az epertől és a pezsgőtől mindig erotikus gondolataim lesznek.
-Te nagyon hülye vagy.És egyébként is ebben az egy évben nem pont a szexel voltam elfoglalva.
-Drágám én lassan egy hónapja nem feküdtem le senkivel és alig birok magammal.
-EGY HÓNAPJA?Amíg én ott voltam ahol te pasiztál?És eddig miért nem tudtam róla?-akadtam ki.
-Azért mert csak futókalandjaim voltak.Buliztam minden este csak,hogy eltudjam terelni a gondolataim Nathanről,és összeszedtem mindig valakit.Kicsit ilyen ribanc életet éltem.Apropó buli.-vonogatta szemöldökét.Egyből tudtam mire akar kilyukadni és egyáltalán nem akartam,hogy kilyukadjon oda ahova nem akarom,hogy kilyukadjon.
-Nem,nem,nem,nem ééés nem.Semmi kedvem egyből a hírekben szerepelni úgy mint"Mishell Gray kijött a rehabról és egyből beleveti magát az örült ivászatba és bulizásba".És egyébként is hajnal háromkor senki se olyan hülye még mi se,hogy elindul bulizni.Ilyenkor már a klubokban is csak szar zenét nyomnak mert a dj hulla fáradt.
-De van egy hely ahol nem.-ördögi mosoly.Utálom az ördögi mosolyt.Karon ragadott és felrángatott a földről.

Úgy tűnik mégis van két olyan hülye aki hajnali háromkor indul el bulizni.És úgy tűnik van egy hely ahol még hajnalok hajnalán is jó a buli.Ez pedig nem más mint az U.F.O.Itt minden pia eredeti és tuti a hulla részegség.Most járok itt elsőnek és máris imádom.Kezdésnek vettem is egy U.F.OShot wodkát amit egy húzásra lenyeltem.Természetesen megtette a hatását és újra a sötétség uralkodott az elmémben.

***

Milyen gyorsan repül az idő.Egy évvel ezelőtt még a Timberline Knollsban ültem és hallgattam a pshiológusom idióta tanácsait amik végül is az életemet mentették meg a saját elmémtől.Most pedig itt vagyok a ruhahegyek között és csomagolok mert úgy döntöttem folytatom a turnét ott ahol abbahagytam.Felmerül a kérdés bennetek,hogy vajon a fiúkkal együtt folytatom e?Igen ők is jönnek velem bár ezúttal ez teljesen más lesz mint akkor.Nem lesz e kínos,hogy azokkal az emberekkel leszek megint összezárva akik miatt a rehabra kerültem és nem érzek e gyűlöletet amiatt,hogy ez idő alatt egyszer sem kerestek?Kínos nem lesz abban biztos vagyok.Megtanultam már kezelni az ilyen helyzeteket.Egy kis egészséges gyűlölet van bennem,de az mindenkinek kell.Az vigasztal a legjobban,hogy életem értelme Hannah ott lesz velem és ennél több nem kell.Kicsit rátérve Hannahra,az elmúlt egy évben összeismerkedett egy nagyon aranyos,kedves,hűséges és megértő sráccal,Chrissel.Én voltam az első akinek bemutatta és ha én azt mondom jó lesz az tutira így van.Nekem még mindig nem sikerült megtalálni a szerelmet,de ez most a legkisebb gondom az életben.A karrierem az első pont ezért folytatom a turnét.Rióban lesz a "nyitó" koncert ami egyben egy albumbemutató is ugyanis elkészült az "első" albumom melyet #MISHELL néven dobtunk piacra.Hát igen történt egy s más ezalatt az idő alatt.

Amikor egy turnéra pakolok a ház úgy néz ki mint ahol bomba robbant.A ruháim szanaszét,mindenhol cipők,táskák,sminkek.A gardróbomról meg ne is beszéljünk.Borzalmas.Éjfélkor indul a gépem Rióba és még egy cuccom sincsen a bőröndbe.Persze ezt a pillanatot is közölnöm kell a instagrammos követőimmel.Telefon,kamera,posztolás.
@MishellGray: Gray kisasszony csomagol:3 

Hogy ezer százalék legyen,hogy nem fogok elkészülni ebben a pillanatban még Marta is a takarító betoppan.Miért is ne?!Úgy sincsen semmi dolgom.
-Marta!Megkértem,hogy ma ne jöjjön takarítani mert csomagolnom kell.-rohantam le a lépcsőn.
-Tudom drágám csak gondoltam hozok neked egy kis frissítőt meg egy kis útravalót.-Marta az az ember aki akkor is ad amikor már nincsen miből.Kiskorom óta a Gray családnál dolgozik és amikor a szüleim meghaltak megesküdött,hogy élete végéig szolgálni fog engem.Nagyon imádom,a világ legtisztább szívű embere.
-Nagyon köszönöm Marta,de ennyi kaja megromlik mire Rióba érek.-néztem bele az édességgel teli zacskóba.
-Nem baj kedvesem legalább lesz.Tudok segíteni valamiben?
-Köszönöm nem.A legjobb lesz ha most megyek vissza pakolni.
-Persze,persze nem is zavarom jó időtöltést.Viszlát kedvesem.
-Viszlát.-becsuktam az ajtót és indultam vissza kezdeni valamit a gardróbban uralkodó katasztrófával.

***

És ismét újra itt.El sem hiszem.Rio nem változott túl sokat az elmúlt egy év alatt.A srácok viszont annál többet.Maxnek van barátnője,méghozzá Michell Keegan. Hmm milyen érdekes.Még egy Mishell. Vonzza az M betűs lányokat.Tom összeszedett valakit,de nem volt több egy hónapnál. Jaynek megszületett az unokahúga Isabell.Nagyon kis édes baba. Siva még mindig boldog párkapcsolatban él Nareeshaval. Nathan továbbra is Hannah-t gyászolja amiért szakítottak.Érdekes Nathan dobta Hannaht mégis ő gyászol.Érdekes egy ember mit ne mondjak.És ne felejtsük ki a sorból kedves menedzserem aki egyben a nagynéném is mégis évente ha egyszer felemeli a telefont és felhív,még mindig szingli,még mindig dögös,és még mindig az a fontoskodó kis menedzser.
-Üdv újra itt drágáim.Újabb fél évet fogjátok szívni az energiámat,de nem baj ezért lettem menedzser.Elmondom a mai nap menetét.1.elmegyünk a hotelbe,mindenki kényelmesen kicuccol.2.emberi állapotba hozzátok magatokat és irány a próba.3.este egy hatalmas koncertet ad mindenki,Mishell bemutatja az albumját és utána szabadok vagytok.-tipikus Perrye aki életed minden percét beosztja.
-Hát persze,hogy ismét Mishell kapja a legnagyobb reflektorfényt.-forgatta szemeit Tom.-Vajon miért is nem lepődök meg ezen?!
-Vajon miért nem lepődök meg azon,hogy pont Thomas Parker kezd belém?!-vágtam vissza.
-Emberek!Még el se kezdtük a turnét és már is vita van.-csitított minket Jay.-Nem szeretnék ott kikötni ahol egy évvel ezelőtt rendben?
Kicsit rosszul érintett,hogy még mindig ez a téma.Persze az életem része lesz ez az egész betegség,a gyógyulás és minden ezzel járó dolog,de akkor se kéne minden percben felhozni ezt a témát.Hál' istennek Jay kijelentése miatt kínos csend kerekedett és mindenki feszülten bámult rám.
-Na szerintem inkább induljunk a hotelbe mert mire kipakolunk lekéssük a saját koncertünket.-próbálta oldani a feszültséget Hannah. Fogalmam sincsen mihez kezdnék nélküle.Meghalnék.Nemes egyszerűséggel meghalnék.

Hotelszoba kellően beborítva ruhákkal,próba tökéletesen megvolt,már csak pár perc a kezdésig.Legalábbis az én kezdésemig mivel a többiek már régen beizzították a közönséget.Az első nagy koncert.Az első a rehab óta.Mi van ha nem is érdeklem már a rajongóimat?Mi van ha nem is kíváncsiak rám?
-Hé Mishell minden oké?-simogatta meg a hátamat Perrye.
-Igen.-mondtam határozottan.
-Figyelj ha nem akarod és nem állsz még készen lefújhatjuk.
-Mi?Dehogyis!Nem hagyom cserben azt a több mint 500,000 rajongót aki odakint várja,hogy színpadra lépjek.-nem akartam ennyire letámadni Perrye-t,de elég hülye ötlet lett volna kezdés előtt két perccel lemondani a koncertet.
-Jó!Rendben,nyugi értettem.-mosolygott.-Itt a mikrofonod irány a színpad.
Megragadtam a mikimet,vettem egy nagy lélegzetet és kimentem a színpadra.Album szerint mentek a dalok ami annyit jelent:1.Hot N Cold,2.All Night Long,3.Heart Attack,4.No more,5.C'mon,6.Tik Tok,7.Die Young,8.Let Me Give Your Heart A Break,9.Only Girl,10.Diamonds,11.Last Friday Night,12.How We Do.

Végre újra nyeregben érezhetem magam.Kicsit visszazökkentem a régi kerékvágásba.Leszámítva,hogy a ma esti koncert után nem megyek bulizni.Rettegek,hogy visszaesek és azt nem akarom ezért inkább mértékkel bulizom.A többiek győzködtek,hogy menjek,de inkább unatkozom a hotelben.Előkerestem az IPad-om a bőröndömből és nyakig elmerültem az apple termék csodáiban.
@MishellGray: Good Night Rio...:)#sleeptime 

2 megjegyzés: